Music PlayLists
      Login
      Thrift Shop (Feat. Wanz)

      Thrift Shop (Feat. Wanz)

      Macklemore & Ryan Lewis

      Album: The Heist

      Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop (Feat. Wanz) Música y Letra, MP3 GRATIS

      Hey, Macklemore! Can we go thrift shopping?
      
      What, what, what, what... [x7]
      
      Bada, badada, badada, bada... [x9]
      
      [Hook:]
      I'm gonna pop some tags
      Only got twenty dollars in my pocket
      I - I - I'm hunting, looking for a come-up
      This is fucking awesome
      
      [Verse 1:]
      Nah, Walk up to the club like, "What up, I got a big cock!"
      I'm so pumped about some shit from the thrift shop
      Ice on the fringe, it's so damn frosty
      That people like, "Damn! That's a cold ass honkey."
      Rollin' in, hella deep, headin' to the mezzanine,
      Dressed in all pink, 'cept my gator shoes, those are green
      Draped in a leopard mink, girls standin' next to me
      Probably shoulda washed this, smells like R. Kelly's sheets
      (Piiisssssss)
      But shit, it was ninety-nine cents! (Bag it)
      Coppin' it, washin' it, 'bout to go and get some compliments
      Passin' up on those moccasins someone else's been walkin' in
      But me and grungy fuckin it man
      I am stuntin' and flossin' and
      Savin' my money and I'm hella happy that's a bargain, bitch
      I'ma take your grandpa's style, I'ma take your grandpa's style,
      No for real - ask your grandpa - can I have his hand-me-downs? (Thank you)
      Velour jumpsuit and some house slippers
      Dookie brown leather jacket that I found diggin'
      They had a broken keyboard, I bought a broken keyboard
      I bought a skeet blanket, then I bought a kneeboard
      Hello, hello, my ace man, my Mello
      John Wayne ain't got nothing on my fringe game, hell no
      I could take some Pro Wings, make them cool, sell those
      The sneaker heads would be like "Aw, he got the Velcros"
      
      [Hook x2]
      
      [Verse 2:]
      What you know about rockin' a wolf on your noggin?
      What you knowin' about wearin' a fur fox skin?
      I'm digging, I'm digging, I'm searching right through that luggage
      One man's trash, that's another man's come-up
      Thank your granddad for donating that plaid button-up shirt
      'Cause right now I'm up in her stunting
      I'm at the Goodwill, you can find me in the (Uptons)
      I'm not, I'm not sick of searchin' in that section (Uptons)
      Your grammy, your aunty, your momma, your mammy
      I'll take those flannel zebra jammies, second-hand, I rock that motherfucker
      The built-in onesie with the socks on that motherfucker
      I hit the party and they stop in that motherfucker
      They be like, "Oh, that Gucci - that's hella tight."
      I'm like, "Yo - that's fifty dollars for a T-shirt."
      Limited edition, let's do some simple addition
      Fifty dollars for a T-shirt - that's just some ignorant bitch (shit)
      I call that getting swindled and pimped (shit)
      I call that getting tricked by a business
      That shirt's hella dough
      And having the same one as six other people in this club is a hella don't
      Peep game, come take a look through my telescope
      Trying to get girls from a brand? Man you hella won't
      Man you hella won't
      
      (Goodwill... poppin' tags... yeah!)
      
      [Hook]
      
      [Bridge: x2]
      I wear your granddad's clothes
      I look incredible
      I'm in this big ass coat
      From that thrift shop down the road
      
      [Hook]
      
      Is that your grandma's coat?

      RELATED ARTIST


      VIDEO

      TOP ARTIST

      Lyrics

      Cerrar
      songartist

        Login with:

        Cerrar

        GoTonoFM
        Continuar